diumenge, 2 de setembre de 2012

Millores a consciència

Avui un post ben personal. He decidit fer dos passos de millora a la meva vida. Sempre he tingut aquesta tendència de voler millorar com a persona i de no donar per bo el que hi ha. Els dos tenen a veure amb cuidar-me i, com que el primer que podem fer és cuidar el nostre cos, doncs aquí van:

1) Mai més, i quan dic mai més és MAI MÉS, beuré més de dues copes de vi seguides. L'última vegada que he passat d'aquesta quantitat ha estat aquest dissabte passat menjant una mariscada i el resultat ha estat pèssim pel meu benestar. MAI MÉS. Haver-ho escrit aquí em fa contenta perquè li dono realitat i ara ja no només he de passar comptes amb mi, perquè si algun dia em tornés a passar...  ho publicaria aquí!

2) A partir d'ara, tots els productes corporals que compri seran totalment naturals, sense química: gels, xampús, cremes corporals, crema dental... Fins ara ja utilitzava molts d'ells, però ara vull que sigui com un principi per a mi, ja que la pell és l'òrgan més extens que tenim i el que està en contacte amb l'exterior. No puc decidir com és l'aire que respiro, però sí que puc decidir que el que poso a la meva pell sigui natural i de qualitat.

Dos passos importants per a mi des de la meva consciència. Des de la vostra, hi hauria algun pas que voldríeu fer? Doncs endavant!