dimecres, 10 d’octubre de 2012

E-mail, sms, Skype, mòbils, facebook...

I jo em demano com ho fèiem abans d'estar tot el dia localitzats i connectats virtualment. En tinc 40 i fa molt poc que tot això existeix i em costa recordar com era el meu dia a dia abans d'aquest frenesí "comunicatiu". Amb 15 anys a casa no teníem telèfon fixe i me les enginyava per quedar amb el "nòvio" i allà ens trobàvem a l'hora acordada. És que no hi havia tant d'imprevist? O és que tot anava més lent i no podíem fer res per accelerar-ho?

No tinc facebook, perquè no vull més lio, no vull utilitzar el messenger pel mateix, però és que només amb els sms i els e-mails me'n dec anar a uns 40 textos rebuts al dia de mitjana, la majoria dels quals els he de contestar (alguns amb bastanta urgència per tema de feina). Com gestionàvem la feina abans? Tot anava més a poc a poc i així ho teníem assumit? Ara sembla que tot ha de ser per ahir. Algú té idea de cap a on anem amb tot això?

Res, que suposo que necessito unes vacances desconnectada del mail i el mòbil. Però també puc provar si puc seguir un horari determinat i no tenir-hi accés a totes hores i poder prioritzar què és i que no és tan necessari atendre. Perquè imagineu-vos que no tinc mail ni mòbil... ja sabré què fer?

Mireu aquest: es queda sense nòvia i ni s'entera: