diumenge, 11 de novembre de 2012

El meu germà, en Josep i el tigre (o tigressa)

El meu germà pinta molt bé. Estic molt contenta que hagi pogut retrobar-se amb aquesta habilitat que té per dibuixar i pintar. Quan era petit dibuixava molt bé, però ho va deixar de fer. Suposo que masses expectatives, massa pressió, massa perfeccionisme, massa intromissió que impedeix disfrutar creant. Bé, el perquén només el podria saber ell.

Aquest tigre l'ha pintat ell. En aquesta foto no s'aprecia del tot la preciosat d'aquest tigre, el seu pèl brillant, la seva mirada profunda i intensa, la força i la potència que transmet, els colors,... El tigre i també altres felins salvatges tenen una connotació especial per mi. D'alguna manera em sento reflexada en moltes de les seves característiques.

En aquesta pàgina podeu trobar altres quadres fets pel meu germà:

 https://es-es.facebook.com/CuadrosPareja