dimecres, 26 de juny de 2013

Mujeres que corren con los lobos

És el títol d'un llibre que tinc fa 9 anys i que cada vegada que l'agafo i el rellegeixo, descobreixo quelcom diferent. Té una gran profunditat i és un llibre que per molt que te'l llegeixis i te'l rellegeixis, no te l'acabes. El recomano a les dones que vulguin connectar amb la seva essència femenina instintiva i amb la seva ànima. Aquesta és l'edició que tinc:





 Avui he agafat el llibre després de molt de temps de no mirar-me'l i a la introducció he connectat amb aquest trosset:

 "Los lobos sanos y las mujeres sanas comparten ciertas características psíquicas: una aguda percepción, un espíritu lúdico y una elevada capacidad de afecto. Los lobos y las mujeres son sociables e inquisitivos por naturaleza y están dotados de una gran fuerza y resistencia. Son también extremadamente intuitivos y se preocupan con fervor por sus vástagos, sus parejas y su manada. Son expertos en el arte de adaptarse a las circunstancias siempre cambiantes y son fieramente leales y valientes.

Y, sin embargo, ambos han sido perseguidos, hostigados y falsamente acusados de ser voraces, taimados y demasiado agresivos y de valer menos que sus detractores. Han sido el blanco de aquellos que no sólo quisieran salvar la selva sino también el territorio salvaje de la psique, sofocando lo instintivo hasta el punto de no dejar ni rastro de él. La depredación que ejercen sobre los lobos y las mujeres aquellos que no los comprenden es sorprendentemente similar."