dijous, 11 de juliol de 2013

Lactància materna en clau d'humor: "El millor biberó del món"

Quan jo donava pit, sabia i sentia que hi havia molts avantatges per la salut física i emocional dels meus fills i la meva i que facilita un contacte físic més continuat que respecta el que es necessita per anar construint un bon vincle (on anava jo, anaven els meus fills i on havien d'anar ells, anava jo: no ens podíem separar gaire, sobretot els primers mesos, que després la cosa ja canvia).  Però també una de les coses que m'encantava era què facil i pràctic que era tot plegat. Veia altres mares que donaven biberó sortint de casa carregades, mirant on havien d'escalfar la llet, a la nit havent de preparar el biberó, rentant-los després, esterilitzant, etc. En canvi, jo m'aixecava la samarreta i el meu fill ja tenia el menjar a punt a qualsevol hora i en qualsevol situació.

Fa anys, vaig trobar aquest anunci en clau d'humor que descriu una mica aquest punt:

(Per una visió més seriosa, podeu llegir aquest article).