dilluns, 26 d’agost de 2013

John Lennon



  1. Una cosa que no pots amagar és quan estàs danyat per dins. 

  2. Tenim aquest regal de l'amor, però l'amor és com una planta. No pots acceptar-lo i deixar-lo a l'armari o pensar que ja se'n sortirà sol. L'has de regar. L'has de cuidar i nodrir. 

  3. A la nostra societat ens lideren bojos sense seny i amb objectius de bojos. Els nostres líders són maniacs i fanàtics i els seus objectius són maniacs i crec que és molt probable que em prenguin per boig per expressar això que expresso. Aquesta és la bogeria.

  4. Com més veig, menys segur estic del que sé. 

  5. El temps que has disfrutat perdent, no ha estat temps perdut. 

  6. Els rituals són importants, ara no està de moda casar-se, a mi no m'interesa anar a la moda. 

  7. Recordo un temps quan tothom a qui jo estimava m'odiava perquè jo els odiava. 

  8. El més bàsic que ningú pregunta és per què la gent prèn drogues de qualsevol tipus? Per què tenim aquests accessoris a la vida normal per viure? Hi ha quelcom a la societat que està malament i que ens està fent sentir tan pressionats que no podem viure sense protegir-nos-en? 

  9. Quan fas quelcom noble i bell i ningú se n'adona, no estiguis trist. El sol és un espectacle preciós cada matí i la majoria de l'audiència encara dorm.

  10. Quan tenia 5 anys, la meva mare sempre em deia que la felicitat era el més important a la vida. Quan vaig anar a l'escola, em van demanar què volia ser quan fós gran. Vaig escriure que volia ser feliç. Em van dir que no havia entès l'exercici, jo els vaig dir que no entenien la vida.


I aquí us deixo imaginant un altre món possible: IMAGINE