dijous, 24 d’abril de 2014

La por a mostrar-nos, la por a passar a l'acció, a crear

La majoria de nosaltres tenim habilitats i virtuts suficients com per mostrar-les en moltes situacions.

Tenim tanta por que acabem no mostrant-nos, no passant a l'acció, no donant la cara i aportant allò que tenim que és únic i que seria un regal per qualsevol persona mínimament oberta a viure la vida amb el que té de bo.

La por ens frena, la por ens fa no actuar o ens fa actuar de manera defensada, d'una manera en que no acabem de ser nosaltres mateixos, en que no acabem de donar-nos, d'entregar-nos a l'experiència... i el món s'ho perd. I em posa molt trista. La majoria de nosaltres ens hem sentit qüestionats i poc valorats pel que aportàvem des de la nostra autenticitat i ens vàrem defensar adaptant-nos al que "els altres" esperaven de nosaltres, deixant-nos a nosaltres mateixos pel camí.

Jo he viscut així molts anys de la meva vida... Estic en un moment de canvi important, molt des del meu fons, en que em plantejo de manera sentida aportar des del que és important per mi, des de la meva essència, i sabent que el que porto és bo i autèntic. No només és bo, sinó que pot millorar la vida de les persones, pot contribuir a millorar aquest món, és creació, és art...

Segur que qui sigui que llegeixi aquest post també té qualitats excepcionals, coses que li surten del cor i que suposarien una diferència i una millora per a moltes persones, que suposarien deixar una petjada a favor d'un món millor. Us atreviu a treure-ho? Us atreviu a mostrar-vos? Jo valoro molt la valentia i les ganes d'aportar, la creativitat ... i com jo, he comprovat que hi ha molta gent al món. Els amargats que tot s'ho carreguen (trolls, envejosos i companyia) deixem-los que visquin una vida a la qual no sabran trobar cap mena de sentit el dia que morin.